I. Postanowienia ogólne oraz słownik pojęć
II. Rezerwacja oraz płatność
- Wynajmujący udostępnia Najemcom możliwość dokonania Rezerwacji w następujących formach:
- w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
- telefonicznie pod numerem (0048) 781 81 81 80
- on-line, poprzez stronę internetową mielno-apartments.com za pośrednictwem formularza rezerwacji dostępnego na stronie internetowej
- W Rezerwacji podać należy następujące dane: datę i planowaną godzinę przyjazdu oraz wyjazdu, nazwę Apartamentu, który Najemca chciałby wynająć, dane kontaktowe Najemcy, przewidzianą ilość Gości, dla który ma zostać zarezerwowany pobyt. Rezerwacji może dokonać osoba, która ukończyła 18 lat.
- Najemca po dokonaniu rezerwacji w sposób określony w ust. 1, otrzyma na swoją elektroniczną skrzynkę pocztową wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie Rezerwacji wraz ze wskazaniem istotnych postanowień Umowy, w szczególności numer Rezerwacji, rodzaj zarezerwowanego Apartamentu, termin pobytu, liczba Gości, wysokość Wynagrodzenia za pobyt, wysokość i termin płatności zaliczki na poczet Wynagrodzenia. Najemca jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności danych Rezerwacji.
- Wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi, poza przypadkami wyraźnie wskazanymi w Regulaminie.
- Najemca w ciągu 2 godzin od dnia otrzymania wiadomości potwierdzającej rezerwację zobowiązany jest wpłacić na wskazany w niej rachunek bankowy opłatę w wysokości:
- w przypadku oferty zwrotnej – 40% opłaty za Apartamentu tytułem zaliczki,
- w przypadku oferty bezzwrotnej – 100% Wynagrodzenia za wynajem Apartamentu.
- W przypadku ofert zwrotnych i bezzwrotnych, dokonana wpłata nie podlega zwrotowi, niezależnie od skorzystania przez Najemcę z Apartamentu.
- Wpłaty należy dokonać według poniższych danych:
F.A.F Sp. z o.o.
Pionierów 18 lok.201 76-032 Mielno
NIP: 499 06 48 215
PKO Bank Polski SA: 21 1020 1462 0000 7702 0314 6503
SWIFT: BPKOPLPW
- Uznanie wpłaty na rachunku bankowym FAF jest równoznaczne z zawarciem Umowy. Po otrzymaniu wpłaty określonej w ust. 4 Wynajmujący potwierdzi na wskazany przez Najemcę adres e-mail zawarcie Umowy.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Gościowi treści zawieranej na odległość Umowy następuje poprzez: (1) udostępnienie Regulaminu na stronie Wynajmującego w formie możliwej do pobrania przez Gościa oraz (2) przesłanie Gościowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem Rezerwacji.
- Brak dokonania zapłaty w terminie wskazanym w wiadomości e-mail uznaje się za rezygnację Najemcy z Rezerwacji, a Umowę uważa się za niezawartą.
- Pozostała do zapłaty należność za pobyt płatna jest gotówką bądź kartą płatniczą w dniu przybycia Najemcy do Apartamentu lub przelewem wykonanym na co najmniej 3 dni przed planowanym zgodnie z Rezerwacją przybyciem. Przy wybraniu opcji płatność przelewem, Najemca jest zobowiązany do okazania w dniu przybycia do Apartamentu potwierdzenia przelewu. W przypadku braku dokonania płatności, Najemcy nie przysługuje uprawnienie do uzyskania dostępu do Apartamentu, zaś Wynajmujący uprawniony jest do zatrzymania zaliczki.
- Wynajmujący jest uprawniony do pobrania kaucji gwarancyjnej celem zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Kaucja w wysokości 500 zł jest pobierana w formie preautoryzacji na karcie płatniczej najpóźniej w chwili odbioru Apartamentu przez Najemcę. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi na rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych od momentu blokady, Najemcy na zasadach określonych przez instytucję bankową prowadzącą rachunek Najemcy po sprawdzeniu Apartamentu po zakończonym pobycie Najemcy i stwierdzeniu braku szkód lub pogorszenia stanu Apartamentu. W razie pobrania kaucji gwarancyjnej w formie gotówkowej, podlega ona zwrotowi w terminie 14 dni roboczych od sprawdzenia Apartamentu po zakończonym pobycie i stwierdzenia braku szkód lub pogorszenia stanu Apartamentu, na wskazany przez Najemcę rachunek bankowy.
- Wynagrodzenie nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany bielizny i ręczników, dodatkowych środków czystości, wypożyczenia łóżeczka turystycznego, krzesełka do karmienia. Usługi te dostępne są za dodatkową opłatą.
- W przypadku skrócenia przez Najemcę okresu najmu, Wynagrodzenie uiszczane za cały pobyt nie ulega pomniejszeniu i zwrotowi w niewykorzystanej części.
- W przypadku pojawienia się ofert apartamentów o obniżonej cenie względem zarezerwowanych apartamentów – cena nie ulega obniżeniu oraz zwrotu różnicy w kwocie ofert.
III. Anulowanie rezerwacji
VI. Ochrona danych osobowych
VII. Postępowanie reklamacyjne
VIII. Polubowne (pozasądowe) sposoby rozpoznania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń i zasady dostępu do tychże postępowań